Σάββατο 23 Μαρτίου 2013

Ποδηλατάδα...

Νόμιζα ότι μετά το πρωινό πόστ θα ξανάγραφα μετά τον Ευαγγελισμό...αλλά περίεργες διαθέσεις είχα σήμερα.


Ναι ναι, μιλάμε ότι ξέφυγα απο τη δύναμη της συνήθειας και του υπολογιστή και πήρα το ποδηλατάκι μου να πάω για τα απαραίτητα καθημερινά μας ψώνια. Άφησα λοπό τη μηχανή και σάλτα να κατακτήσω το δρόμο με πεταλιές.


Όπως κορόιδευα στον άντρα μου, ο βαθμός δυσκολίας ανέβηκε μια και δεν είχα απομακρυνθεί τόσο πολύ άλλη φορά, είχε πολλές ανηφόρες και λακούβες και η αλυσίδα μου βγήκε 2 φορές..πφφφφφφ



Όμως δε γύρισα πίσω γρήγορα, το απόλαυσα...και στο γυρισμό για το σπίτι σταμάτησα στο ξωκλήσι μας αποθανατίζοντας τη πρώτη μου βόλτα για φέτος!


Λοιπόν απο όλο αυτό έβγαλα ένα συμπέρασμα, ότι τα μποφόρ ήταν πολλά και ότι επειγόντως χρειάζομαι καινούργια σέλα...αχαχαχαχα


Και ξαφνικά μια επείγον δουλίτσα με κατέβασε μέχρι το μέγαρο μουσικής. Με ένα κλικ βρέθηκα στη παραλία όπου για ένα πεντάλεπτο απόλαυσα το ιώδειο της θάλασσας που με δύναμη μπήκε στα πνευμόνια μου.


Πόσο πεθύμησα τις ανοιξιάτικες μας βόλτες εκεί και οι περιπλανήσεις μας με τα πατίνια και τα ποδήλατα μας.


Παλαιότερο βίντεο απο επιδρομή μας για πατίνια τέτοια εποχή. 

Φιλιά 
Μαρία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου