Κυριακή 12 Μαΐου 2013

Μανούλα Χρόνια πολλά

Δυό ματάκια σήμερα το πρωί με ξύπνησαν ανήσυχα και πονεμένα.
''Μαμά φαγουρίζομαι''.... το ένστικτο της μάνας - γιατρού έβγαλαν αμέσως το πόρισμα
--> επίσκεψη στο νοσοκομείο για διάγνωση ή είμαστε υπό απειλή ασθένειας ή απλά μια αλλεργία.

 Καλημερίζουμε και το μπαμπά μας και σε χρόνο ρεκόρ φτάσαμε στο λοιμωδών να εξεταζόμαστε από μια υπέροχη γιατρό. ''Απλά μια αλλεργία ήταν και θα περάσει''....είπε και ουφφφ έφυγε το άγχος.
Μας έδωσε ενα φαρμακάκι για μερικές μέρες και τέλος όλα καλά !!!

Δε κάναμε τίποτα άλλο σήμερα παρά σκέψεις να υποχωρήσουν και να μην εμφανιστούν πάλι γιατί θα πηγαίναμε πίσω. Ως τώρα όλα καλά πάνε και η διάθεση μας ξαναήρθε...

Και μετά μας ήρθε γιορτή της μητέρας σήμερα και δε το καταλάβαμε καθόλου, εγώ βέβαια το κατάλαβα απο το πρώτο βλέμμα με το μικρούλη και την αγωνία του. Δε με πείραξε καθόλου που δεν ετοιμάσαμε κάτι, ούτε ότι δωράκι δε πήρα... γιατί το καλύτερο δωράκι το έχω μπροστά μου, με κοιτάει, με αγκαλιάζει, με ζεσταίνει με το βλέμμα του και με ένα ''Σ'αγαπώ μανούλα'' σου χαρίζει όλο το κόσμο. Τι άλλο να θέλω;

Ευχαριστώ κάθε μέρα το θεό για το θείο αυτό δώρο που μου ήρθε με κόπο για να μου θυμίζει πόσο πολύ πρέπει να τον αγαπώ!





Να πώ χρόνια πολλά γεμάτα υγεία και στη δική μου Μανούλα....
Σ' Αγαπώ πολύ και ας μη στο δείχνω.




Και με αυτή τη συγκλονιστική εικόνα που δείχνει το κύκλο της ζωής μας σας καληνυχτώ.

Ας αναλογιστούμε τι θα προσφέρουμε...

Μαρία.

1 σχόλιο: