Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013

Loading ....2014

Xμμμμμ... Τελειώνει και αυτός ο χρόνος ... αφήνοντας πίσω το γλυκόπικρες αναμνήσεις.

Αναμνήσεις... χμμμ πολύ σκέψη, πολύ πολύ σκέψη. Για ένα καλύτερο μέλλον. Σίγουρα δε το καταφέραμε σε μεγάλο ποσοστό αλλά ένα χαμόγελο έσκαγε στα χείλη μας. Εκείνο βέβαια που πάντα φωναχτά έλεγα να έχουμε την υγεία μας. Οκ, οκ εκείνο που κατά βάθος σκεφτόμουνα πέραν από αυτό θα ήταν να έφευγε η στεναχώρια που βασανίζει τη καρδιά μου. Ναι ανασφάλεια το λέω... τίποτα σίγουρο, τίποτα σταθερό... μα εκεί που με ρίχνει με κάνει πιο θαρραλέα να τολμήσω, να στηρίξω τους φίλους, την οικογένεια μου ότι μαζί θα τα καταφέρουμε, αρκεί να είμαστε ενωμένοι.

Ενωμένοι, τολμώντας να σκάσουμε ένα χαμόγελο που είναι τόσο δυνατό να αλλάξει το κόσμο, τόσο ώστε να φοβίζει τους δίπλα σου! Ναι είμαι ο τρόμος... άσχετα αν πολλές φορές κλείνομαι στον εαυτό μου αναζητώντας το δικό μου θάρρος να αντεπεξέλθω στις δυσκολίες. Πολλές είπαμε αλλά τολμώ να πώ πως το 2014 θα με βρεί τολμηρή. ΝΑΙ ..ναι ... και κάτι τελευταίο ... ένα μεγάλο συγνώμη σε όσους πίκρανα.

Εύχομαι σε όλους τους αγαπημένους μου...

* ΥΓΕΙΑ, μεγάλο αγαθό.
* ΑΓΑΠΗ ακόμα μεγαλύτερο.
* ΔΟΥΛΕΙΑ για όλους μας.
* ΚΟΥΡΑΓΙΟ να αντέξουμε και άλλα.
* ΧΑΜΟΓΕΛΟ που λείπει απο όλους μας.
* OΝΕΙΡΕΥΤΕΙΤΕ  απλά.



 Αυτό το διάβασα σε κάποιο blog και το συγκράτησα να το μοιραστώ μαζί σας.


Εύχομαι αυτή την καινούρια χρονιά, να βρουν τρόπο και να εκπληρωθούν τα όνειρα μας, οι παλιοί κύκλοι να κλείσουν και να ζήσουμε όλοι νέες και ωραίες εμπειρίες που θα μας γεμίσουν και θα μας οδηγήσουν σε αυτό το κάτι που χρειαζόμαστε και θα μας κάνει ευτυχισμένους.
Ελπίζω και εύχομαι να ξαναβρούμε μέσα μας την αγάπη, την κατανόηση, την ανθρωπιά και να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι. Μα πάνω απ’ όλα, μιας και αυτό ήταν το ηθικό δίδαγμα που μου έδωσε κάθε ημέρα του 2013, θα ευχηθώ να έχουμε όλοι ηρεμία και κυρίως υγεία, γιατί χωρίς αυτή όλα φαντάζουν μικρά και ασήμαντα.


 Καλή χρονιά σε όλους ....
Κουράγιο θα τα καταφέρουμε όλα!!!

 

ΜΑΡΙΑ 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου