Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

Φαναράκια απο χαρτί

Έχω τόσο καιρό να γράψω στο blog μου, που δε ξέρω απο που να πρωτοξεκινήσω...
Τόσο καιρό τριγυρνάω στις αγαπημένες μου σελίδες και σε μία απο αυτές ανακάλυψα τα φαναράκια αυτα....

Μία κατασκευή ιδιαίτερα απλή...
Θα αρκεστούμε σε μια φωτοτυπία ενός αγαπημένου μας θέματος ψαλίδι και κόλλα..
 Κόβουμε το θέμα, προσέχοντας να εστιάσουμε στο θέμα όπως στη προκειμένη τα σπιτάκια, κόβουμε περιμετρικά της στέγης και στη συνέχεια κολάμε γύρω γύρω... Βάζουμε και το ρεσό μέσα και είμαστε έτοιμοι.

Η σκέψη μου θα ήταν ίσως να περάσουμε μια διαφάνεια όπως καπλαντίζουμε τα βιβλία για να είναι πιο σκληρή η κατασκευή, ώστε να μπορούμε να τη χρησιμοποιήσουμε και σε εξωτερικό χωρο.


Το σίγουρο είναι ότι θα τολμήσω να το φτιάξω, γιατί η ατμόσφαιρα που δημιουργούνε τα κεράκια μου φτιάχνουν τη διάθεση.
Καλή συνέχεια σε όλους.
Μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου